Väntar...

fortfarande otåligt på att spec.mödra ska ringa... Finns det nå värre än att vänta på nåt som man vill ska ske omedelbums, helst igår?? Näe fy vad irriterande.. Dom kan ringa när som helst under dagen men jag vill att dom ringer NUUUU!!!!!
Hoppas bara att allt är bra så det inte är nåt jävla tok med graviditeten för det tror jag inte att jag klarar.. MEN jag tänker KRÄVA en igångsättning för jag vägrar genomlida en till förlossning som den för 11 år sen.. Det va ett helvete utan dess like å ingen människa ska behöva genomlida den upplevelsen med dagens kunskaper, å absolut inte 2 ggr som det förmodligen kommer att bli för mig..

Jaja, bara att fortsätta vänta då.. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0