Pyssel å skratt..

Idag har jag äntligen lyckats hinna med att fota lilleman med ett leende på läpparna.. Annars har han bara hunnit blivit ledsen innan jag fått fram kameran men idag så smög jag upp med kameran i högsta hugg å innan han hunnit reflektera över vad som hände så hade jag hans underbara leende på foto..



Lite blygsamt kanske men ändock ett vackert leende :)


Alldeles nyss blev jag klar med "utsmyckningen" ovanför skötbordet.. Hade lite att göra å kände mig lite kreativ så jag plockade fram papper, penna, sax, lim, ett glas (till formen), 2 glasspinnar, snöre å sylådan..
Sen satte jag igång å lekte kreativ å detta blev resultatet:

  

Haha, kul med fantasi ibland :P

Ne nu blir det en kopp kaffe..

Tjipptjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0