Jaja...

återstår nu att se när jag får ett nytt UL å när i helvete dom tänker lyssna på MIG å MIN oro!!!! Spec.mödra ringde ju idag men inte faan blev man nå klokare för det.. Lät på henne som att allt va fullt normalt å att jag i princip kan glömma allt vad igångsättning heter för det fanns ingen anledning till det i dagsläget eftersom jag "bara" är i vecka 35+4 (36) men ett UL skulle jag få.. Men det är ju Sundsvalls sjukhus det handlar om så jag är inte det minsta förvånad...
Vill dom ha fler rubriker så kan jag ge dom det.. Händer det inget efter nästa UL utan blir som för 11 år sen då jävlar ska dom få se på FAAN!!!

Jajja, nu ska jag ta å börja göra mig klar för natten.. CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0