Ojsan hoppsan...

Va ett tag sen nu.. Är jättedålig på att uppdatera märker jag.. Får väl skylla på att jag jobbar en del å är rätt trött när jag är hemma :P

Finns väl egentligen inte så mycke att skriva om nu heller.. Vet inte riktigt hur långt gången jag är men typ 16-17 veckor eller nåt.. Hoppas på att få en tid på UL snart så jag kan få veta exakt hur långt det är nu.. Å så hoppas jag på att kanske få veta vad det är, inte för att det egentligen spelar nån roll utan mest bara för att jag inte ska samla på mig saker som jag inte kan använda sen.. Det viktigaste för mig nu är att bebben mår bra å att han/hon/den/det är frisk å har 10 fingrar å 10 tår när den väl tittar ut..
Det är dock en ganska livlig krabat speciellt på kvällarna när jag verkligen skulle vilja sova.. 
Tycker det är så mysigt när vi ligger i sängen å Jonnhy pussar på å gosar med magen precis som om det vore en liten kattunge eller så..

Jaa för övrigt så jobbar jag ju som de flesta redan vet på IVA, inget lätt jobb varken fysiskt eller psykiskt men nån måste ju fixa det åxå.. Ibland kan det kännas så ledsamt att komma på jobbet å veta att nån gått på avd eller gått bort för vissa människor knyter man mer an till än andra.. Hur som haver så är jag iaf glad att jag har ett jobb att gå till annars hade dagarna känts så långa å trökiga..

Nee man kanske borde fundera på att fixa nå käk eller så men vem vill äta när allt står en upp till halsen.. känns som att jag inte får ner maten dit den ska längre.. det tar bara stopp..

aja, over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0