Hmmmm...

Besviken x100!!!

Men men..

Nu är det inte långt kvar.. 36 dagar för att vara exakt :) enligt beräknat iaf..
Ska eventuellt få ny tid på ultra efter den sista januari å utifrån det tas ett beslut om vilken födelsedag mini får..

Ringde fk igen för att kolla om dom fått in moderskapsintyget jag lämnade på kontoret i stan den 3 januari å det hade dom.. På kontoret tyckte dom dock att det va konstigt att det inte skrivits in BF redan i november när första intyget inkom till dem.. Jajustja, när jag ringde härom dan till fk så hotade jag med att skicka in 1 intyg om dan tills att dom fått in BF i systemet.. Dock hade dom inte det igår när jag loggade in på mina sidor men dom får till fredag på sig sen skickar jag nog in de resterande 5 intygen jag har här hemma..

Mini är lite bråkig nu å förvärkarna är inte längre särskilt roliga eftersom de sitter i så länge så jag tillslut får ont i huvet av dem.. andningen har blivit lättare (men inte när jag ligger på rygg) iom att magen sjunkit en del redan..
Näe, nu ska jag ta å vänta på fikabesöket å vad som händer sen får vi väl se..

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0