BVC idag

å det gick jättebra.. Tristan går upp jättebra i vikt.. 290 gram denna vecka så vi ska dit igen nästa fredag å om han fortsätter gå upp som han gör nu så behöver vi inte väga så ofta sen.. 3550 g å 50,5 lång.. det går fort nu..

Just nu sitter jag å Tristan hemma själva för Jonnhy å Ante är på Himlabadet å plaskar i vätan ;)
Känns bra att dom två kan göra nåt tillsammans åxå..

Funderade på om jag kanske skulle bakat nåt, typ sockerkaka eller så men jag orkar nog inte det just nu..

Imorron ska Ante till sin pappa å fira nyår å vi andra åker till mina föräldrar för att fira nyår.. Blir bra det tror jag..
Det blir mamma, pappa, brorsorna, Jonnhy, jag å Tristan.. Tanken är att vi ska sova kvar där till 1 eller 2 januari nästa år :P

Jajja, ska väl inte sitta här å lalla nu för lilleman verkar lite orolig så det är väl bäst man tar honom innan det blir alltför hemskt för honom..

Hörs hej.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0