Hmmmmm...

idag ska det testas på en ny metod för att få igång denna förlossning.. I eftermiddag ska vi ju iväg på en ny hinnsvepning.. Fick tips på att efter hinnsvepningen ta en promenad på 30-40 minuter, sen lägga mig i ett varmt bad å dricka en folköl å efter det koppla av framför en film eller två.. Men jag är ju inte så förtjust i öl men vafan, man får väl offra sig för laget.. Till filmen/filmerna blir det väl hallonbladste..

Nee dags att börja göra sig klar å beredd för att fara iväg kanske.. Behöver ju en stund på mig för att duscha å klä mig för det är ett rent helvete när man inte når ner till golvet längre.. Kan inte ens sitta å klä mig utan att magen är i vägen haha :)

Får väl uppdatera senare ikväll eller så blir detta sista bloggposten innan mini kommit till världen..
Räknar dock med att få gå tiden ut å tillåmed över så skriver jag inte ikväll så kommer det nog en postning imorron..

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0