Snön...

bara fortsätter vräka ner.. När ska detta sluta.. Vill ha vår nu å en liten till så jag kan få ut å provköra vagnen ordentligt.. Va trots snöandet ut på en promenad idag igen, dock ingen lång men ändå..

Lilleman har feber å är snorig men det är smällar man får ta men han är uppe på benen å full fart trots febern..

Han har även kommit på ett nytt ord som han far här å säger hela tiden å vart det kommer ifrån har jag inte den blekaste.. Det började med "anga" men sen blev det "pannkaka" av det.. Haha...

Kanske dags att fundera på nån middag men jag är inte ett dugg sugen på att äta just nu.. Törstig är jag hela tiden men känns som att det skulle räcka med en smörgås eller två till middag.. Egentligen borde jag äta nåt ordentligt men orkar fan inte laga nåt...

Imorrn är det dags igen för en sväng till MVC, ska bli roligt att se om det hänt nå mer sen igår men en ny hinnsvepning ska göras å ev boka in en till tid på fredag igen.. Kan säga att jag haft mäkta ont idag men igår efter promenaden kändes det precis som att nån gjorde en hinnsvepning på mig å öppnade upp en bit till.. Jaja, det återstår som sagt att se imorron..

Ses å hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0